Toimitusehdot
Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 9.11.2024 alkaen.
Verkkokauppa
Kampaamotukku Hair Finland
Konttisentie 8 D
40800 Vaajakoski
0504304130
info@hairfinland.fi
2642850-7
Asiakkuus
Kauppa myy tuotteita kampaamo- ja kauneudenhoitoalan yrityksille, opiskelijoille sekä oppilaitoksille. Verkkokaupasta tilaaminen edellyttää olemassa olevaa asiakkuutta Kampaamotukku Hair Finlandin kanssa. Jos vaadittua asiakkuutta ei vielä ole, tulee se tehdä ennen tilaamista. Rekisteröityä voi nettikaupassa tai ottamalla yhteyttä Hair Finland asiakaspalveluun.
Hinnat
Tuotteiden hinnat on ilmoitettu euroissa verottomina ilman arvonlisäveroa (alv 0%). Hintoihin lisätään kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero. Mahdolliset toimituskulut lisätään tuotteiden yhteissummaan. Pidätämme oikeuden virheellisten hintojen korjaukseen. Verkkokaupan vaihtuvat tarjoukset koskevat uusia tilauksia.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Paytrail
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, JCB, Collector lasku- ja osamaksutavat, Jousto lasku- ja osamaksutavat, Paytrail-tili. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Lasku
Yritysasiakkaat voivat hakea laskutusasiakkuutta ottamatta yhteyttä asiakaspalveluun. Laskutusasiakkuus edellyttää moitteettomia luottotietoja. Maksuehto 14vrk.
Mikäli kauppahintaa ei makseta määräaikana, myyjällä on oikeus viivyttää uusien tilausten toimittamista, kunnes erääntyneet laskut on suoritettu. Maksun viivästyessä pidätämme oikeuden periä viivästysajalta korvausta Suomen korkolain mukaisesti laskun eräpäivästä lukien.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Kampaamotukku Hair Finland
Konttisentie 8 D
40800 Vaajakoski
0504304130
info@hairfinland.fi
2642850-7
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa toimituskulun toimitustavan mukaan. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä toimituskulu on esitetty.
Postipaketti - Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä tai automaatista. Hinta 6,90€. (yli 100€ tilaukset 0€)
Express -paketti - Toimitus suoraan yritysasiakkaan toimipaikkaan. Hinta 12,90€. (yli 150€ tilaukset 0€)
Hinnat alv 0%.
Toimitusaika
Varastotuotteilla toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Ilmoitamme normaalista poikkeavista toimitusajoista ja viivästyksistä välittömästi tilaamisen jälkeen.
Tilaustuotteitten osalta arvioitu toimitusaika on nähtävillä tuotekortilla.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Ostajalla on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Tuotteen mahdollisesta palautuksesta on sovittava aina tapauskohtaisesti asiakaspalvelun kanssa, joka antaa ostajalle palautusohjeet.
Kalusteilla tai yksilöllisillä ostajan antamien ohjeiden mukaisesti valmistetuilla tai tilaustuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, vahingoittumattomia alkuperäispakkauksissaan ja sisältää kaikki niihin liittyvät osat. Ostaja vastaa aina palautuskuluista. Mikäli palautettu tuote tai myyntipakkaus ei ole myyntikuntoinen, pidätämme oikeuden periä vahingoittuneesta pakkauksesta voimassa olevan hinnaston mukaiset kulut.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme sopimusta koskevat suoritukset, myös toimituskustannukset , viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Reklamaatiot ja ongelmatilanteet
Ostajan velvollisuutena on tarkistaa tuotteen kunto ja oikeellisuus heti vastaanoton yhteydessä. Kaikki tuotteisiin liittyvät huomautukset tulee ilmoittaa myyjälle välittömästi, kun puute tai virhe havaitaan. Toimitus katsotaan hyväksytyksi, ellei siitä esitetä reklamaatiota 14 päivän kuluessa toimituspäivästä.
Myyjällä on ensisijainen oikeus joko korjata virhe tai toimittaa korvaava tuote. Mikäli olosuhteet ovat olennaisesti muuttuneet siten, että alkuperäiset suoritusvelvoitteet eivät ole enää tasapainossa, myyjä ei ole velvollinen toimittamaan tuotetta.
Virheellinen tai väärä tuote tulee palauttaa alkuperäisessä, myyntikuntoisessa pakkauksessaan myyjän antamien ohjeiden mukaisesti. Myyjä tarkistaa palautetun tuotteen virheen joko itse tai teettää tarkistuksen valmistajalla.
Jos tuote on kadonnut tai vahingoittunut kuljetuksen aikana tai ei muuten vastaa tilausta, virheestä on ilmoitettava myyjälle kirjallisesti viimeistään 14 päivän kuluessa. Mikäli paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, ostajan on tehtävä reklamaatio välittömästi valitun kuljetusyhtiön kanssa.